Náš tým

 

Roman Kopčil

Event Manager

1. Event Manager - zajišťuje koordinaci a plánování gastronomických akcí a oslav, komunikaci s klienty a dodavateli, výběr vhodného konceptu akce, kontrolu průběhu akce a koordinaci personálu.

Petr Koukola

Chef

1. Návrh a plánování jídelního a nápojového lístku 2. Výběr vhodných surovin a ingrediencí 3. Příprava a organizace pracovního prostoru 4. Koordinace a vedení kuchyňského týmu 5. Kvalitní zpracování surovin a příprava jídel 6. Dodržování hygienických a bezpečnostních standardů 7. Vytváření nových receptů a inovace stávajících jídel

 

Dominika Schäferová

Catering Assistant

1. Příprava a servírování nápojů: Pomoc při přípravě a servírování jídel pro akce a události. To zahrnuje přípravu předkrmů, hlavních jídel, dezertů a nápojů podle potřeby. 2. Vybavení a zařízení: Zajišťování všech potřebných vybavení a zařízení pro cateringu, jako jsou talíře, příbory, sklenice, servírovací nádobí